Tuesday, November 10, 2009

AIMAL..Happy Ending..


أنا النهارده حابب أكتب البوست دي,عشان حاجات حسيتها..حاجات عشتها..حاجات اثرت فيَّ...مش أنا بس...ومعايا ناس كتير...عشنا تجربة...خدنا خبرة...اتعرفنا على ناس جديدة...منهم اللي هنفضل معاه علطول..منهم اللي يومين وهننساه...البوست ده أنا هتكلم عن AIMAL..
أنا مش هتكلم عن أي حاجة حصلت في ايام elsessions..أو الكونفرنس..أنا هتكلم عن أشخاص...أشخاص بجد أنا مبسوط إني عرفتهم..وأشخاص نفسي اتعرف عليهم أكتر..وأشخاص أتمنى نبقى صحاب على طول...الترتيب عشوائي..:D
1-رافعيييييييييي:حبيبي...:D من أحسن الشخصيات اللي الإنسان ممكن يتعرف عليها...مش قوي يعني ...وإيه..لبناني لبناني يعني :D
2-طاهر:ذليني بالجزاير :D بأحس إني طفلة الحشرة جنبه :D...بيكتب شعر كمان...
3-صفاء: مش عارف القيلها اسم حركي...عملنا أحلى شغل تونس مع الجزاير :D...
4-قدري: البنك الدولي الإسرائيلي :P...عايزين نشتغل مع بعض في حاجات تانية إن شاء الله..
5-شيماء:زي ماقلتلها...مبسوط قوي إني لحقت عرفتها في الكونفرنس...بجد كنت هبقى خسرت حد محترم قوي...
6-ممدوح: شكلك يدي على مغربي برضه :P..
7- ميزو: عارفك من قبل كده...بس قشطة برضه :D
8- قاسم: اكتشفت الجانب الظريف فيه...:D
9-دعاء: بالرغم إني متعملتش معا شخصيا كتير,بس هي دماغها حلوة قوي ما شاء الله,واتوقعلها مستقبل حلو إن شاء الله..
10-ريم..كاريمان..اكرم: اشتغلنا مع بعض قبل كده..بس عرفتهم أكتر الايام دي...
11-ماجد:أول حد عرفته في AIMAL...نفس الكلية :D..شخصية مريحة...
12-اماني يوسف:تعبت قوي مع موريتانيا ...نفسي تركز شوية :P...
13-أبوصلاح...رفيق الكفاح الجزائري...:D
ناس كتير تانية اذكر منهم:
بانسيه,اماني,لولو,عز,هشام,علا,سلمي,يارا.شيخة,هبة,عامر,هشام...

يارب دايما متجمعين سوا...ونشتغل مع بعض في حاجات تانية إن شاء الله...

3 comments:

  1. ومحمد عثمان :الشقيق الجزائرى وزميل الوحده العربيه

    ReplyDelete
  2. ymkn e7na msht3'lnash m3 b3d wala mra
    bs bgd u're someone great
    w b3dain dh e7na 7ata 2arayb ya ragl :D:D

    ReplyDelete
  3. ana fen ya dazma???? :@ :D

    ReplyDelete