Saturday, July 24, 2010

عثمانيات

كل مابترفض في انترفيو,بحاول اخفف عن نفسي..سموها ثقة..سموها غرور..بس أنا فعلا بقعود اقول لنفسي.."هما الخسرانين..بكرة اللي عملي الأنترفيو ده هيشوف اسمي في الجورنان والتلفزيون ويقعد يقول أنا بشبه عالاسم ده أنا بشبه عليه..ااه ده اللي عملتله انترفيو2010 ومقبلتوش..يا ريتني كنت قبلته"

بيخلوني أفكر مية مرة قبل ماأحلق..في مناسبتين بنات ابدوا اعجابهم بشعري..فبلدين مختلفتين..من بنتين من جنسيتن مختلفتين..بجد مش هحلق..مادام عاجبكوا..

نفسي اعرف الهدف من بتوع الأمن اللي فنفق سيدي جابر وفي كوبري سيدي جابر..وهل شركة الأمن دي الناس اللي فيها معدومين المخ..بتوع الأمن اللي حاطينهم بيبقى اصغر واحد فيهم عنده 60 سنة..اللي لو هفيت فيه يقع..هو مش الهدف من بتوع الأمن دول حماية الكوبري أو النفق؟دول عايزين اللي يحميهم..

"إيه أكتر حاجة عجبتك فيروسيا؟"

"إن كل واحد فحاله"

1 comment:

  1. el hadf mn btoo3 el amn dool bs en m7dsh y3mlha 3la gmb f el nf2

    ReplyDelete