Sunday, April 18, 2010

الرجالة اللي رأسهم بتلف

النهرده هنتكلم عن تكملة للنظرية اللي فاتت..نظرية الرجالة اللي بتبص وراها...يعني إن صح التعبير..اللي فاتت دي theorem

دي هتبقى corollary عليها..

تقدروا تبصوا عالنظرية من هنا:


الرجالة اللي بتبص وراها


مقدمة لابد منها:

تعريف:الرجالة اللي راسها بتلف..هم رجالة ..راسهم بتلف 360 درجة حول محورها..

السلوك:الرجالة اللي راسها بتلف..تعرفهم أما تبقى واقف في الشارع..تلاقي واحد واقف جنبك...وتكون بنت جاية من يمينه كده..تقوم عينه راشقه فأي حتة فيها...ويفضل مركز لحد ماتوصل عنده وتروح على شماله..وطبعا راسه بتلف حولين محورها..وعينه بتلف بالطول..لكي يستطيع الوصول إلى جميع الاماكن المهمة ..

أماكن التكاثر:طبعا بما إن دي corollary..ففي حاجات كتير من النظرية تنطبق عليها..أماكن التكاثر بتبقى في الشوارع الزحمة..في المولات..في الحفلات..في أي شارع فيه بنت معدية.

اهدافهم:ملهمش أهداف معينة..هدفهم يبصوا على أي بنت وكل بنت..محجبة أو مش محجبة لابسة محترم أو قالعة محترم..المهم عنده إنه يشبع رغبته الذكورية ويحس إن الست اقل منه..والملاحظ هنا إن الإختلاف عن النظرية...الرجالة اللي بيبصوا وراهم بيحبو الجانب الخلفي بس من المرأة..إنما دول معندهمش مشكلة...ممكن يبصوا على ضوافر الرجل..

Corollary 1:

مصر بقت بلد الرجالة اللي راسهم بتلف

شرح النظرية وامثلة:

فأي شارع وكل شارع فيمصر..هتلاقي واحد من النوع ده عالأقل...امشي فيسيدي جابر..عند الكبري..هتلقي واحد واقف تحتيه متخصص..أي بنت معدية تلاقي راسه لفت 360 درجة..مش مهم لابسة إيه ولا معاها حد ولا لأ..حتى الأطفال اللي هم 15-16 سنة مبيسلموش منه...

أسباب الإنتشار:يا حنان الأم..احضننننننن

المراجع:قنوات مزيكا..ميلودي..شوموفيز بعد الساعة واحدة..

أفلام من عينة حين ميسرة..قبلات مسروقة..احاسيس..الريس عمر حرب..كلمني شكرا



No comments:

Post a Comment